dimarts, 23 de febrer del 2010

UNA CASA PORTUGUESA




Voltant per Barcelona no és estrany trobar llocs amb encant per prendre alguna cosa o tastar algun menjar que prové d’un altre país.

Aquest és el cas de la Casa Portuguesa del carrer Verdi de Gràcia, on em va portar la meva filla Alba el dissabte passat al vespre.

Vaig poder retrobar-me amb els sabors dels formatges portuguesos, del bacallà amb espinacs i amb els vins d’aquell país que tant m’agraden. Hi havia també crispells de bacallà fets segons les costums d’aquell país i pels llaminers un bon assortit de dolços, sense que hi manquessin els pasteis de Belem.

Amb un servei eficient i amable l’estada en aquell establiment em va resultar agradable i tinc ganes de tornar-hi, cosa que faré tant bon punt en tingui oportunitat.

Ja ho deia la cantant portuguesa Amalia Rodrigues:http://www.youtube.com/watch?v=n6A2-7QM5d8&feature=related